2013 m. vasario 26 d., antradienis

Nauja nuotrauka „Raktas nuo paslapčių sodo“



Ši nuotraukos koncepcija mano galvoje sukosi ištisą mėnesį, nes visuomet laukiau tinkamos dienos, kada galėsiu ją padaryti – planavau detales, ieškojau tinkamos vietos, derinau drabužius ir mąsčiau, kokia poza būtų tinkamiausia. Kadangi penkios savaitės dienos man yra užimtos, fotosesijas planuoju savaitgaliais. Taigi, ne visada esu užtikrintas, koks oras manęs laukia, o nuotraukų niekada nedarau per lietingą dieną ar tuomet, kai už lango siaučia pūga. Aš esu jau įpratęs fotografuotis prie neigiamos temperatūros, todėl aplinkiniams turėtų būti nenuostabu, kodėl kartkartėmis mane užpuola ligos, bet šiuo metu, manau, esu pakankamai užsigrūdinęs.
,,Raktas nuo paslapčių sodo‘‘ – šia nuotrauka norėta pasakyti, kad žmonėms, nepriklausomai nuo jų rasės, tautybės, pažiūrų ar odos spalvos – visiems yra gyvenimo duota vienintelis raktas, leidžiantis įžengti į kitokią materiją, apie kurią slapčia svajoja arba įeiti į tokią erdvę, kur jausitės it laimingiausias žmogus visoje galaktikoje. Visiems lemta rasti tą raktą, tik jo ieškokite ne akimis, o širdimi ir siela.
Būna dienų, kai ištisą laiką nepavyksta gauti norimo rezultato, tačiau bandau antrą, trečią kartą tol, kol galiausiai gaunu tai, kokią idėją brandinau savo mintyse. Jei savo pasąmonėje turite naujos nuotraukos koncepciją, istoriją – dažniausiai rezultatu turite būti patenkinti, kadangi buvote susidarę bendrą vaizdą ir žinojote, koks bus  galutinis fotografijos variantas. Asmeniškai aš niekuomet į rankas neimu fotoaparato, jei būtent tuo metu neturiu ką pasakyti ar papasakoti žmonėms. Bendrai padariau išvadą apie fotografiją ir sukūriau citatą: ,,Fotografija, neturinti savo istorijos yra bevertė‘‘.

2013.02.26
Šarūnas Mačinskas


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą